myskväll♥

fett ledsen tjej, min favorit kofta gick sönder idag då jag körde kurragömma. Ett stort hål, så de är bara att kasta den nu :'(
Iaf, drog ju till MM med mamma&pappa, men före de så åkte vi och testade en SUPER skön&snygg bil. Åkte runt i den en stund och SEN drog vi till MM ;) efter de skjutsade dom mig till beckis. Mamma hämtade mig typ kvart i 6? sen drog vi och handlade. Nu sitter jag här med 3ölkorvar, 1dricka och 1pringles, mår faktiskt riktigt gött just nu. förutom koftan då, men skulle ändå inte kunna haft den länge till! Nu ska jag gå och packa och sedan cykla till Beckis där jag spenderar natten!♥



Kommentarer
Postat av: jeam

Haloj! Nu är vinnarna av veckans blogg uppe! kolla ifall det var du som vann, och anmäl dej gärna igen! :D http://jeam.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-v16.html#comment

2012-04-15 @ 11:51:21
URL: http://jeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0