Onsdag! :)

dagen idag har faktiskt inte alls varit bra, bara efter skolan! Jag har bara gråtit hela skoldagen av någon konstig andledning, det bara rinner och rinner tårar och jag kan inte få stopp. Trodde de gått över efter skolan, men nejnej.. Gick iaf hem till beckis efter skolan och sen till Felle!♥ Vi drog och köpte pizza och gick sedan till hallen och åt, mysigt värre! Träningen idag har faktisk varit rolig, de var inte en sån jätte seriös träning, men endå! Kom hem för 20 minuter sen och ska strax hoppa in i duchen, sen blire BB! Såg även att statistiken har höjts och jag har fått fler kommentarer, ni ska veta att jag blir såhäääääär glad då ni kommenterar och läser mig blogg, såhäääääär glad!!! :') Men måste fixa läxan tills imorgon, bloggar nog efter BB!


B.J.U.D.E.R!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0