taggad cheey! :D

Klätt på mig - CHECK!
fixat håret - CHECK!
sminkat mig - CHECK!
topphumör - CHECKCHECKCHECK!!!

grymt taggad inför ikväll, bara 40 min kvar tills vi åker och hämtar upp Beckis, och sedan drar vi på DISCO! Känns lite skönt att göra nånting annat nu när jag legat och tagit de lugnt i 4 dagar.  Har bara lite hosta, men då jag har tagit hostmedicin tror jag det kommer gå såhäääär bra! Kommer kunna dansa och bah släppa loss ikväll och inte behöva oroa mig för en hostatack. Druckit te med honung i heela dagen, och det hjälper, jag looovar!! Tror faktiskt att kvällen kommer bli helt galen asso, kommer bah släppa loss och vara lite crazy med bästavän. Och inte nog med de så äre loov! Kommer ha de galet kul nu under lovet, vara med vänner jag älskar, kolla på Titanic 3D på bio med my lovely friends, sova ut alla dagar och bah leva livet och chilla! kan de bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej! :D

Jättefin blogg!

Kika gärna in på min. :D

Http;//snyggafilippa.blogg.se/

puss&kram!

2012-04-04 @ 19:41:40
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/
Postat av: jacqueline

frågestund lämna gärna en kommentar är du söt!

2012-04-04 @ 20:37:33
URL: http://pinkcurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0