allting kommer bli bra tillslut, om du bara låter allting va

hemma nu från Jontes stuga, och shiiiet vad kul jag har haft. Har nog aldrig skrattat sådär mycket i HELA mitt liv. Varit ute i skogen i en stuga, fiska, spela spel, äta gomat, umgås med goa personer och bara ha allmänt skoj är nog det bästa jag vet. Även fast det inte vart så super mycket sömn, så var det kul iaf. Känner att jag är lite små trött nu, så kommer nog bli en tidig kväll inatt. Näst sista natten innan skolan, och det känns väl sådär. Både glad för att skolan börjat, men endå sur för att sommarlovet har gått så fort. Om en liten stund kommer beckis hit, och vad vi ska göra har jag ingen aning om, eller vi ska spela slender men sen vet jag inge mer ;)! Nu håller jag iaf på att fixa en grej som dyker upp här på bloggen senare. Så håll koll! Och måste bara säga att jag är förvånad hur bra statestik jag haft även fast jag inte bloggat, ni är mer än grym asså!♥ men nu måste jag packa ur väskan lite snabbt, och sedan invänta beckis :*
bjuder på en (två) bild sen vi spelade ett spel, haha ;)
 

Kommentarer
Postat av: ida

dip dye? :D

2012-08-18 @ 16:30:32
URL: http://frestadiusfoto.blogg.se
Postat av: Lovisa

Vilken jonte?:)

2012-08-19 @ 23:06:40

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0