ARG ARG ARG ARG ARG

fyfan vad sur jag är! fick stanna hemma från skolan för jag mådde inte helt 100, och tänkte passa på att fixa med designen. Hade fått till allt jätte bra, behöver bara fixa ungefär 4 saker till. Helt plötsligt fuckar ALLT upp sig och allt förstörs. Har seriöst suttit med den i 3 timmar, bortkastad tid säger jag bara! Ska inte ens försöka få till det, så designen kommer nog komma MYCKET senare än väntat. Nu ska jag gå och ta nånting att äta och sätta mig och sura samtidigt jag ska kolla på TV. FUCK THIS DAY! och mobilfan funkar fortfarande inte, fortfarande bara vitt. Men jag hör att jag får sms och larmet går hela tiden men jag kan inte stänga av den. Den här dagen SUGER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0