bra start på morgonen...

vaknade inte av väckarklockan, så vaknar jag senare än vad jag brukar göra så jag måste stressa mig. Jag somnar om och vaknar för ungefär 2 min sen. Hade somnat med mobilen på och glömt och låst den så all batteri dog. Jag ska ladda mobilen med de blir nå cp fel och bli bara vitt. Och NU går larmet men jag kan inte göra något! Morgonen började ju bra -.- fucking sur asså. Iaf, torsdag idag. Går till kvart i 4, och sen hem och på träning. Får se om jag hinner slänga in nå inlägg där emellan :) Men nu måste jag göra mig i ordning lite snabbt ;p
 
O R K A R I N T E K N Ä P P A N Y A B I L D E R S Å N I F Å R T V Å G A M L A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0