dagen blir bara värre och värre...

hemma nu från träningen, och den gick faktiskt ganska bra. Förutom att jag fick väldigt ont i knäna :( körde på med lite fys, hoppade över några häckar och lite styrka. Nått som jag verkligen behöver, så är glad att vi har sånna här träningar. Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen ge designen ett sista försök, fuckar det upp sig igen så kommer jag inte ens försöka nå mer på ett tag. Märkte nyss också att datorn har blivit jätte konstig, ploppar upp svarta sträck lite då och då på olika ställen, och vissa webbsidor måste man gå in 2 gånger på för att jag ska kunna se. Tror jag ska be pappa "starta om" hela datorn, sattsäga att den blir som då jag fick den! har nog för mycket skit på datorn.. Måste även snacka med syrran om imorgon, hon ger ju aldrig nå riktigt svar -.- aja, nu ska jag bara ta nånting att äta sen duscha! :)
 
ååh, vill rida nununu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0