ett stort grattis till världens sötaste tjej♥

Detta inlägg är speciellt skrivet för en viss person vid namn Ida Frestadius som fyller 13 år idag. Så ett stort grattis till den här grymt söta tjejen, som står mig varmt om hjärtat. En brud man alltid har roligt med och som verkligen vågar bjuda på sig själv. Så nu tycker jag, att ALLA kan gå in och skriva grattis på hennes blogg, ALLA! skulle nog inte göra så mycket att gå in och skriva grattis som inte tar mer än 1 min om man inte är super seg förstårs. Hon skulle nog bli super glad!!
 
TRYCK HÄR ELLER PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL HENNES BLOGG!!!♥♥♥
 

Kommentarer
Postat av: ida

TACK MATHILDA! ♥ jag älskar dig sjukt mycket du är bara bäst! kraaam♥

2012-08-15 @ 10:30:46
URL: http://frestadiusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0