förlåt...

...för den urusla uppdateringen igår. Men la bloggen åt sidan och var med Beckis ist! Inte länge kvar tills skolan börjar, och jag vill ha kul nu sista tiden. Så ni kan inte förvänta er världens bästa uppdatering, men nått inlägg per dag iaf. Nu ikväll har jag&beckis bara tagit de lungt, kollat en film och snackat. Nu idag KANSKE jag ska göra *****, velat göra de länge men aldrig riktigt vågat. Så nu ska jag ta steget och testa, lite nervös faktiskt. Fast beror ju på om jag fick eller inte. Sen på Fredag drar jag iväg med Beckis ut till en stuga med Jonte & kanske Matte om han kunde. Fiska, käka kräftor, sova där och bah ha allmänt skoj. Kommer bli så sjukt roligt. Får se hur det blir med uppdateringen då. Finns tyvärr inge el där så måste spara batteriet så mycket som möjligt. Men ska försöka ta massvis med bilder, så kommer det en bildbomb senare. Har laddat över bilderna sen jag var hos mormor på datorn, men aldrig orkat ladda upp dom här på bloggen, hehe ;) men ska försöka göra de imorgon :) Men nu ska jag spela ett spel och sedan kanske slå igång en film. Måste höra med beckis först ;)
 
längtar sjuuuukt mycket nu, men inte länge kvar :')♥

Kommentarer
Postat av: Saga

Söt blogg! Kika gärna in på min blogg också! :)

2012-08-16 @ 10:21:59
URL: http://saganilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0