förvirrad efter allt knas idag

skulle vara lite snäll och ändå ge designen en till chans, så började och fixade och allt gick jätte bra, och sen.. POFF förstörs allt igen! är nog inte meningen att det ska vara min dag idag.. Aja, skulle precis dra på träning då jag kom på att det var på nipvallen kl 18.00, haha förvirrad efter allt knas idag! Så passade på att blogga lite nu. Har ingen aning då jag kommer hem, men de märks väl. Efter de ska jag fixa några tidsinställda inför imorgon då jag är på skolan (troja), och sen fortsätta med mitt "deepshit" eller vad man ska kalla de. Eller så skiter jag i de och tar bort hela inlägget, tror endå ingen bryr sig ;)! Smsat lite med Alva också, och shiet vilken gullunge asså :') Men nu måste jag göra mig i ordning, igen. Och vänta på att mamma ätit upp och sedan dra. HEJDÅ!
 
jag bjuder
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0