Fredag

suttit och kikat på utlandsresor med mamma hela morgonen, och shiet vad man blir sugen att åka! Nyss käkat frulle och ska gå och göra mig i ordning efter det här inlägget. Låg uppe och smsade ett bra tag inatt, och kunde inte somna förns 2-halv3. Så låg och kollade på nå knasigt program på TV :s. Idag ska ju jag somsagt vara med Magda, mirre och hanna! och ikväll blir det filmkväll med dom. Så kommer bli ett fett mysig och rolig dag. Får se hur det blir med uppdateringen, finns det tid så bloggar jag självklart. Eller så fixar jag lite tidsinställda ;) får fundera på de lite. Nu ska jag iaf göra mig i ordning och sedan försöka få tag på Magda :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0