fucking ap sur

alla planer jag och beckis hade att vi skulle dra till min mormor imorgon kan vi fet glömma. Har fotbollsträning imorgon och sen match lördag om jag blir uttagen. Så inte kan vi åka dit eller :( aja, kanske ska upp över dan och kolla på då olivia&denise rider. Sen ska vi nog upp efter matchen på Lördag. Så kommer nog bli bra endå! Suttit och kikat på lite kläder på internet ett bra tag nu. Hittat as mycket jag vill ha, så ska fråga mammsen om jag kan få köpa lite! Behöver ju lite nya kläder nu innan skolan börjar, bara 2 veckor kvar av sommarlovet. Asså seriöst, vart tog sommaren vägen? försvann lika fort som den kom.. har iaf haft ett sjukt roligt sommarlov, men kommer bli mycket bättre nästa år! har sjukt mycket planer för både bloggen och mitt liv 2013. Kommer bli såhäär bra! Nu ska jag iaf kolla om mamma kommit hem och sedan fixa en hemlig sak!
 
just a random bild ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma heter jag :)

Vinnaren är nu uppe! Kolla om det blev du :) Inte? Ny omgång i samma inlägg ;)

2012-08-08 @ 21:37:08
URL: http://www.melovewater.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0