Give it a try, it´ll be alright

kom hem vid ungefär halv 4. Kändes grymt ovanligt att vara i sitt egna hem :o Drog ju somsagt och åkte lite vattenskidor och lite ring idag också. Så gryyymt roligt, nog de bästa jag vet nu ;)! Var ju tänkt att jag skulle dra dit imorgon också, men då måste jag vara barnvakt åt lillebror -.- fast ska snacka mer med mamma sen ;) Drog på träning kvart över 5, och det kändes verkligen att jag missat några träningar. Gick inte alls bra, kunde knappt skjuta, haha. Aja, inte mycket att göra åt. Kom hem för nån timma sen, har duschat och myst ner mig i min onepeace. Ska strax lägga mig i sängen och slå igång en film, tror jag behöver lägga mig tidigt inatt. Varit uppe länge nu i flera dagar, och är så trött på dagarna. Måste ju vara pigg inför cupen också! Drar ju somsagt halv 7 på lördamorgon. Och första matchen var inte 08.00, utan 08.50 ;) Är såhääääär taggad. Nu ska jag iaf fixa lite med överraskningen till Alex, och sedan göra mig i ordning för sängen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0