glaaaad!! :)

ååh, pratat med min älskade morbror i en halvtimme nu. Och shiiet vad jag saknar han! Han jobbar ju liksom i Norge och vi har inte träffats på mer än ett halvår.. Men han ska försöka komma till Sverige nu iår. :)
nu håller jag iaf på att packa inför imorgon, och gud vad jag är taggad. Har även städat rummet idag, så nu äre finfint! Sen när jag kommer hem från cupen blire att svara på alla frågor från frågestunden och sedan vara med bästavän som jag inte träffat på flera veckor! Så de kommer bli fett najs jao. Men nu måste jag fortsätta att packa, försöker blogga mer ikväll eller imorgonbitti :)
 
btw, glöm inte bort att ställa frågor i frågestunden, gör inget om ni redan ställt någon, ös på med frågor och jag kommer svara i ett videinlägg :)
 
ställ eran/era frågor här --->  tryck här för att komma till frågestunden
 
får bli en bild på mina&ewes as goda muffins/cupcakes som vi gjorde för nån dag sen :)

Kommentarer
Postat av: NoraB

Japp, eller vi är redan här ;)
Om du ska dit kom fram och säg hej :)

2012-08-03 @ 20:55:36
URL: http://norab.blogg.se
Postat av: NoraB

Japp, eller vi är redan här ;)
Om du ska dit kom fram och säg hej :)

2012-08-03 @ 20:56:34
URL: http://norab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0