Godmorgon

Var sämst uppdate igår, jag vet! Är lite dålig på att blogga nu, glömmer antingen bort eller orkat inte. Vill somsagt ha kul nu dom sista dagarna av sommarlovet. Men jag ser att fasten jag inte bloggat så bra, så har jag en GRYM statestik! Nu håller jag iaf på att göra mig i ordning och packar lite. Sen vid halv 12 drar jag och Beckis och hämtar upp Jonte. Efter de drar vi till hans stuga, stannar där tills imorgon. Finns ingen el i stugan, så måste spara batteriet ganska bra. Därför kommer jag nog inte blogga nått. Men då jag kommer hem så ska ni få bild på vad jag har gjort, jag är fett nöjd! Men nu måste jag gå ner för att hämta lite grejer, kanske hinner blogga innan jag åker, får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0