hemma!

mötet gick toppen! Men nu kommer det va fullt upp för mig, både då fotbollen är igång och då fotbollen har slutat. Har fotbollsträning måndag, tisdag, torsdag. Sen har jag gymnastik träning Måndag, Onsdag och Torsdag, men kan ju bara gå på Onsdags träningarna fram tills fotbollen är över. Och då det är över har jag ju träning måndag, onsdag och torsdag, och sen är jag även ledare på Tisdag och har en fristående träning med dom på söndagar. Haha, kommer inte ha någon fritid att göra nånting på ;) men jag gillar att engagera mig, och har valt det här själv, så jag får skylla mig själv. Har nyss ringt några samtal och ska strax äta. Men tänkte att jag kunde passa på att försöka fixa designen lite nu! Och kommer väl göra de ikväll också. Men nu måste jag ringa några till samtal så får vi se om designen kanske dyker upp ikväll ;)
 
bjuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0