home from school

Första skoldagen är avklarad, och det var heelt okej. Min klass är super rolig, jätte sköna personer. Bra lärare, men skoltiderna är väl sådär. Går till 15.45 varje dag förutom Tisdag då jag går till 13.35! SO lektionerna kommer vi nästan bara använda oss av datorer eller telefonerna, och hemläxerna genom SO:n ska vi göra på datorn och skicka till han på mailen, haha köööng! :) Men NO:n idag var så tråkig så att jag somnade, och jag är seriös, haaha. Men har faktiskt ett ganska bra schema. Iaf, kom hem för ett tag sen och har bara tagit de lugnt. Ska strax göra mig i ordning för fotbollsträning och efter de kommer nog Moa hit som de ser ut nu. Ikväll kommer nog ett inlägg jag suttit och skrivit på lite då och då, som kommer rakt från MIG. Men nu måste jag skynda mig lite och sedan ringa Ewe, hare gött! ♥ blev ett rörigt inlägg men skitsamma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0