jag är nervös, jag är nervös, jag är jätte nervös!

Imorgon börjar skolan, och ett helt sommarlov har gått. Tusentals tankar snurrar runt i mitt huvud så jag nästan blir yr. En helt ny klass, börjar på högstadiet, helt nya lärare, helt andra tider, längre skoldagar osv. Har ingen aning hur det kommer bli. Kommer jag förändras under läsåret, eller kommer jag fortfarande vara samma gamla tjej som jag alltid varit? Kommer sakna min gamla klass OTROLIGT mycket. Även fast jag inte hann gå med dom så länge, så var dom den absolut bästa klassen man kan ha. Satt och kollade på lite kort och sånt från klassen för några dagar sen, och om jag ska vara ärlig så grät jag. Jag vill inte att klassen ska splittras, jag vill inte börja på högstadiet och jag vill inte ha andra lärare. Jag vill ha allt som de var, inga förändringar! Hamnade ju som tur va med dom jag brukade vara, men känns fortfarande inte helt 100. Känns som nånting fattas, men vet inte vad. Kommer iaf gå till skolan imorgon som en glad tjej, glömma allt skit som varit omkring mig och bara börja om på nytt. Kommer ha så sjukt mycket att göra nu 2012/2013. Och kommer börja ta skolan på mer allvar, måste ha bra betyg om jag ska komma in på de jag vill i gymnastiet. Men kommer fortfarande vara gamla jag som busar lite på lektionerna, snackar så fröken får säga till, MEN jag jobbar endå ;) bara att jag kanske bättrar mig liiiiiiiiiite.
nogsnackat about the fucking school. Drog till Beckis vid 6, hon fyllde i dipdyen och sedan drog vi på konsum och köpte BJ och tuggummi. Drog sedan till ett ställa *högt upp*, satte oss där på en filt, drack lite dricka och åt BJ. Sån otroligt mysig avslutning på sommarlovet, och dessutom med bästavän!♥ Påbörjat lite med den nya designen, och får hoppas att den här blir bra så att jag kan ha den ett tag. Har även valt kläder tills imorgon och snackat med beckis! Har stora planer på g, inför fredag. Hoppas det går, för då kommer det bli fett NAJS! Nu sitter jag iaf här och bloggar med en ansiktmask som jag strax ska skölja bort. Sedan bortsta tänderna och krypa till kojs. Fast kommer inte kunna somna fören 00.00 tidigast. Har totalt glömt bort att vända tillbaka dygnet, så kommer vara sjukt trött imorgon, men får skylla mig själv. Fotbollsträning imorgon vid kvart över 5, och sedan KANSKE, om det gick, ska jag vara med min underbara vän Moa. Inte träffats på HEEELA sommralovet, sjukt asså. Ska iaf bli sjukt roligt att träffa hon igen. Kommer nog ha en hel del att snacka om! Nu måste jag iaf göra mig klar för sängen, och sedan försöka få tag i Alex som aldrig svarar -.- ha en bra första skoldag imorgon. Jag ska iaf gå dit och vara super glad, och allt ska vara så himla bra. Det har jag bestämt, hoppas ni har samma inställning som jag ;) godnatt.
 
bilderna sen vi var och red idag som jag hade lovat er. Lite fail på sista bilden, men endå världens bästa ponny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0