jag får fjärilar i magen som vill flyga iväg

Suttit och kikat på lite kläder hela kvällen, och hittat sjukt mycket jag vill ha! Så ska nog beställa lite kläder nån dag framöver. Idag ska jag iaf dra till mormor och kolla då olivia & denise rider, mysa lite med kattungarna och kanske gå ut på en promenad med hundarna. Beckis kunde inte följa med för vi tyvärr inte hade nån plats in tha car, men jag&hon drar ju nog upp dit på Lördag. Sen på Fredag ska jag vara med min underbara vän Magda! Ska hitta på något roligt så jag får tänka på annat nu, varit en fett jobbig dag. Vill bara glömma allt! Men nu ska jag kolla på Brottsplats USA och sedan sova. Fast kommer nog somna efter jag stängt ner datorn ;)
 
asså shiiiiet vad jag saknar gymnastiken nu. Men inte länge kvar :D

Kommentarer
Postat av: Siri Bohlin :)

hej!
jag är en ny läsare. och redan börjat gillat din blogg väldigt mycket! :)

vad heter ditt gympa lag? :D

2012-08-12 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0