~ jag kan inte ens gå, utan din luft, i mina lungor ~

suttit och kikat runt lite på internet nu ett bra tag. Skickat lite mail och kollat bloggar! Har även glömt att säga att jag slaggar hos Ewe inatt, fast de kanske ni förstod. ;) Har faktisk inte mycket planer för dagen. Kanske baka med Ewe och sen ut och springa. Mer vet jag inte. Blir väl bara att vara hemma lite med familjen, varit borta i 1 vecka nu, fast har ingen hemlängtan alls :s borta bra men hemma bäst brukar man ju säga, fast jag tycker nog tvärtom! Hinner bara vara hemma i 2 dagar och sen drar jag igen! Till sundsvall för fotbollscup, fast då ska ju familjen med fast dom bor hos våra släktingar. Men endå! Har nästan haft nånting varje dag det här sommarlovet. Så ibland äre bara skönt att få sätta sig ner i soffa, slå igång en film och bara ta de super lugnt. Men gillar ändå att hålla igång och vill göra nånting hela tiden! iaf, slut pratat om de. Just nu sitter jag bara och gör nada, förutom att blogga då. Vill verkligen komma på nått NYTT jag kan göra i bloggen. Börjar bli fett tråkigt att blogga om samma sak! *snälla gud, ge mig en hund eller en häst, snälla!* Nu ska jag iaf kolla facebook en sista gång och sedan tror jag att jag ska stänga ner datorn, så om jag inte bloggar mer så säger jag godnatt nu!
 
glöm inte bort att kolla på filmen i inlägget nedanför. ♥
 
shiiet vad jag saknar gympan asså! men fick ett glädjande samtal idag av en viss person, kommer bli såååhär roligt då vi börjar igen. Ser verkligen framemot de!♥

Kommentarer
Postat av: L ♥

Fin blogg ♥
Checka gärna in min blogg? :)

2012-08-01 @ 01:40:49
URL: http://lianiz.blogg.se
Postat av: Ina♥

Tack ska du ha :D jag kanske kan fråga senare på din frågestund. Jag har tyvärr inte tid just nu :P

2012-08-01 @ 09:30:26
URL: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0