oh snap.

Bara tagit de lugnt nu till morgonen och tänkt att idag är en sån där dag då man bara kan ta det lugnt. Tills jag kom på att jag måste städa idag -.- åh fuck. Men får försöka göra de lite snabbt så jag kan vara med Beckis fortare ;) Mamma var hem en snabbis så jag snackade med hon om ********, och jag KANSKE får göra de. Och om jag får göra de kommer det självklart upp på bloggen sen! Snackade också med hon lite mer om imorgon kväll. Hoppas de går, för de kommer bli så sjukt roligt då. Men nu måste jag fortsätta städa och sedan ringa Beckis :)
 
btw, glöm inte bort att gå in på Idas blogg och säga grattis!! TRYCK HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!
så snygga, i know ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0