OMG :o

snackat med Beckis nu, och vi har stooora planer på G. Hoppas allt går, för då kommer det bli såhääääär roligt. Bara några grejer som måste fixas, kanske 2 eller 3, och om de går, aa då blire köngköngköng!!!! :D
sen en ganska rolig grej. Jag brukar läsa en blogg som heter norab.blogg.se. Följt den bloggen i snart 2 månader, och vill ni veta en sak? Hon ska på samma fotbollscup som mig. Och vi kommer möta hennes lag, fatta roligt. Så haska se till att träffa hon, kanske ta nån bild eller nått, vem vet? och hur najs är inte de!!! :D shiiiet vad jag ser fram emot de. Den här cupen kommer äga sönder! :D får se hur det blir med uppdateringen, beror på hur mycket ledig tid jag har och så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0