Onsdag

nyss damsugit hela vardagsrummet, hallen, köket, datorrummet och toan. Och därför ska jag förstjäna mig själv med lite pärondryck, haha. Dagen på skolan idag gick iaf riktigt bra! Hade först teknik, sen håltimme. Bild, fick fika av våra mentorer och sen håltimme igen ;) haha. Fast sista var därför våran lärare aldrig kom. Så fick sluta mycket tidigare än dom andra idag! Men stannade kvar på skolan och spelade pingis med några i min klass tills beckis slutade. Kom hem vid ungefär halv 5 (?), då jag började städa. Så har hållt på ett tag. Nu idag vid 19.00 ska jag kanske dra på match, får se hur det blir. Har ganska ont i huvudet, så har tagit en alvedon och får hoppas på att det går över. Men nu ska jag kolla lite bloggar och sedan äre nog middag. :)
 
en bild från arkivet, orkar inte ta nån ny just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0