Söndag

en av dom bästa dagarna på HELA sommarlovet. Var så sjukt roligt att få rida igen, och hade dessutom världens bästa ponny. Gjorde inte nått speciellt idag, skrittade, travade och galloperade! Men nästa gång skulle vi nog hoppa lite. Mamma var där och tog kort, så dom dyker upp nån gång här! Nu har jag iaf nyss ätit och ska strax hoppa in i duschen, har inte hunnit gjort det än :s Efter de drar jag nog till Beckis, fyller i min dipdye lite och sedan ska vi nog hitta på nått skoj. sjukt att skolan börjar imorgon. Vill inte ens tänka på de. Nu ska jag iaf gå och duscha och sedan ringa beckis, vi hörs! :)
 
vet att jag lagt ut den förut, men har varken tid eller ork att knäppa nå nya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0