toppen kväll

nu har alla åkt hem och jag har verkligen haft en super mysig kväll! Kollat film, käkat massa gosaker och snackat om allt. Nu ska jag strax mysa ner mig i sängen för jag är sjuuukt trött, och sedan imorgon blire match och efter de drar jag&bästavän till mormor. Kommer bli såhäääär roligt! Får se hur det blir med uppdateringen, beror ju på hur mycket tid jag har. Men sen om alla stannar kvar här på bloggen kommer jag självklart att uppdater, desto fler läsare desto roligare är det ju att blogga ;) har verkligen haft statestiken på topp idag = jag GILLAR! Men nu ska jag ta mig nånting att äta, och sedan ska jag nog snacka med beckis lite :)
 
gammal bild, i know. Men bättre än ingenting :)
 

Kommentarer
Postat av: Svea

fin blogg, allt bra? :)

2012-08-11 @ 04:58:42
URL: http://maviedesvea.blogg.se
Postat av: kaffehörnan

Var nyss inne och läste claras blogg och fann dig
Helt otrolig tjej du är, ett stort hjärta och värme
Stort cred till dig
Ha en fin lördag

2012-08-11 @ 10:40:22
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0