Torsdag

sitter just nu och kollar på OS, och ska strax göra oss i ordning för att dra och åka vattenskidor. Sen blire hemfärd och fotbollsträning. Eller skulle jag kanske vara med på match, känns bara så konstigt att köra match det första man gör då man kommer hem. Så jag måste fundera lite! annars blire match halv 6. Sen imorgon äre bara en chilldag hemma, tare såhäääär lugnt, kanske ligga i soffan och kolla på film hela dagen. För sen tidigttidigt på Lördag morgon åker vi till Sundsvall på match. Minns jag inte fel så hade vi våran första match klockan 08.00 på lördag. :/ Måste även städa rummet och packa om på nytt. Så har inte bara chill dag. Men nu ska jag fortsätta och kolla på OS :)
 
har ingen bild på den här datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0