trött på allt!

har ont i kroppen, allt blir bara fel, fått reda på massa skit, kommer inte kunna sova inatt, blir avundsjuk om allt som handlar om honom, datorn har nå fel och jag är bara allmänt irriterad! Så har egentligen inte alls någon blogglust, men bloggar bara för att ni ska få nånting att läsa iaf. Imorgon äre skola som gäller, till kvart i 4. Sen efter de drar jag & beckis ut på landet till min mormor och sover där. Ska vara katt&hund ägare, och kattungarna har precis börjat springa runt på golvet. Men kommer bli fett skönt att få åka dit och tänka på annat. Vet inte om vi sover där tills på Lördag eller Söndag, får la se! Men sen på Söndag kanske vi drar och rider, så de kommer bli skoj. Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta snacka med alex, måste snacka med han om några saker. Men vi hörs!
 
vill rida denna underbara häst! hihi fin bild osv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir du ledsen när någon annan pratar om den hästen ?

2012-08-27 @ 18:08:29

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0