all i want for christmas, is you!

förkyldningen börjar faktiskt ge sig lite, men hostan är såklart kvar. Den brukar hålla i sig någon/några veckor. :( inte gjort så jätte mycket idag. Suttit och fixat med Ewes header, spelat keyboard och satt upp några små tomtar lite här och där i huset ;) Sen har jag också renbäddat i sängen, så har en liten "julsäng" nu, myyys! :) Just nu sitter jag och pratar med "a" och lyssnar på musik, myyys! Ska strax ta mig en varm dusch, och efter de ska jag äta julskinka ;) fast nu ska jag bara kolla runt på lite bloggar, fortsätta lyssna på julmusiken och ta en julmust och chilla vidare.
 
fett sugen på det här nu :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0