En dag närmare julafton

Wehow vad dagen varit bra! Jobbade bara på bilden, slöjden och halva mentorstiden. Annars var det typ hål, film och fika :) efter skolan drog jag hem till Beckis och var där tills mamma slutade, så då åkte jag med hon hem. Spelade lite keyboard då jag kom hem och sedan åt jag. Ska strax dra iväg på gymnastiken, sista innan uppehållet :( men kommer bli en sjukt rolig "träning". Ska fika och köra 5-kamp, hur kul är inte de? speciellt då man har världens bästa lag. Efter gymnastiken drar jag hem, tar mig en snabbdusch och sedan måste jag packa inför imorgon då jag har bollensdag på skolan. Hihi kommer se sjukt roliga ut, ingenting som vi brukar vara! ;) haha. Men nu ska jag försöka komma iväg då gymnastiken börjar en halvtimme tidigare idag, wehow. Återkommer ikväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0