en underbar helg.

har verkligen varit en super mysig helg! Ätit massor av godis, skrattat så man gråtit, pratat om ALLT, kollat film, umgåtts med andra, spelat fotboll osv.. Började ju somsagt i Fredags då jag följde med Fanny hem efter skolan, drog nästan direkt och köpte godis då vi kom hem till hon. Senare var det bara att äta lite snabbt sen drog vi på gårn som faktiskt var ganska roligt. Kom hem vid typ kvart i 11, och satte oss då och kollade på en film. Men vart trött ganska fort så somnade strax efter 12. Hela lördagen tog vi det mest lugnt, käkade godis & kollade film. Snackade massa gjorde vi också, och senare på dan drog vi ut och busade i snön ;) Kollade en skräckfilm på kvällen och la oss och sov ett tag efter den. Upp tiiidigt (för att vara helg) och gjorde oss i ordning för ÅFF träning. Träningen gick väl ganska OKEJ. Drog hem till Fanny efter träningen och väntade bara på att mamma skulle hämta mig. När hon kom åkte vi först på affären och sedan hem där jag nästan direkt satte mig ner vid datorn, hehe ;) ska strax städa ihop lite i rummet och göra lite julmysigt, sätta upp en stjärna i fönstret och lampor runt speglarna osv. Tror det kommer bli ganska mysigt :) Nu väntar jag på att maten ska bli klar och sedan ska jag sätta mig ner och försöka fixa en header åt Ewe! Har fria händer så får se hur det går ;) Sen ikväll blir det bara familjemys framför Solsidan och sedan sängen. Ska försöka lägga mig i hyffsad tid för jag är sjuuuukt trött. Måste vara pigg hela veckan nu eftersom jag har tävling på Lördag, 6 dagar kvar :o fast drar på Fredag eftersom tävlingen är nere i Gävle och det tar ett tag att åka ;) sen hem på lördagen och tävling här i sollefteå på Söndagen, wehow! men nu ska jag rensa lite bilder på datorn och sedan är maten nog klar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0