Fredag

drar strax ner till bussen. Fredag today, och är väl en halv rolig dag idag. Kolla på nå reningsvärk, håltimme från matten, bild, so, språk osv. :) efter skolan följer jag ju somsagt med Fanny hem, kommer nog bli fett skoj! Somnade väl halv sent igår så är ganska trött idag, men får skylla mig själv! vaknade upp och såg att beath svarat, hon har tydligen internet där! wehow vad glad ja blev då!!! 25 grader har hon nu såhär på morgonen, haha inte lite avundsjuk jag är ;) Men nu måste jag stänga ner datorn och försöka hinna till bussen i tid, får jag tid så självklart försöker jag blogga då, men behöver ju såklart också internet då ;)
 
huhu känns som alla bara försvinner. Saknar beath och saknar min hund♥

Kommentarer
Postat av: Alva

gu va fin designen blev!♥

2012-12-07 @ 15:49:07
URL: http://aalvahogberg.devote.se/
Postat av: johanna

hade ni inte fått tillbaka hunden?

2012-12-07 @ 20:22:38
URL: http://strandbergsfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0