@gävle

Nu när jag har lite tid att blogga så passar jag på! Skolan idag var suuuper, elevensval all day! Efter skolan drog jag hem, packade i det sista och drog sedan till gymnastik hallen. Bytte bil och sedan började vi rulla mot Gävle. Stannade i Sundsvall för att äta och sedan fortsatte vi. Efter ungefär 6 timmar så hade vi kommit fram och vi fixade i ordning våra saker. Sen har vi bara myst och haft kul resten av dagen. Imorgon ska vi kliva upp kvart över 8 och sedan vid halv 10 drar vi till "tävlingshallen". Kan försöka blogga lite där på plats, men kan inte lova något då jag vill hinna ha roligt också. Inte alltid jag har mycket tid över. Är inte så att jag tar fram mobilen på en tävling och bah "åh, nu ska jag blogga", hehe. Men iaf, nu måste jag sova så jag blir pigg imorgon. Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Alva

lycka till!♥

2012-12-15 @ 08:24:00
URL: http://aalvahogberg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0