jagsugerpåattkommapårubriker

buhuhu, nu har jag sett klart sista säsongen av serien :'( kommer kännas fett tråkigt då jag verklige var helt käääär i serien. Den har iaf varit bääääst, bättre än alla filmer och alla serier jag någonsin sätt! så kul då man hittar nånting man verkligen gillar. Iaf, vet ej hur det blir med att vara med beckis då pappa fyller år imorgon och aa. Så kommer troligtvis bara vara hemma och kolla film eller nått, ska strax käka taco och efter det ska jag rita lite. Haha, vart super sugen! Känns som att jag börjar bli sjuk :o har fått lite hosta och lite krasslig i halsen, men får hoppas att det går över innan julafton som är på MÅNDAG :o wehow vad tiden går fort, bara för ett tag sen var det 30 dagar kvar :s men nu ska jag iaf kolla runt lite på internet och sedan kanske redan börja rita lite nu. :)
 
av någon andledning fungerar inte min webbcamera så då går det inte att ta ny bild...
 
kommer ni ihåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0