julafton ♥

herre jisses vilken dag, verkligen varit jäääätte mysigt!
vaknade vid kvart i 9, hade då verkligen ingen julkänsla alls :s klev upp och kollade på TV med lillebror sen spelade jag lite dator tills mamma & pappa klivit upp. Då käkade vi frukost, med lite julskinka och julgröt (jag fick mandeln, yeeah). Efter de gjorde jag mig i ordning och gick ut och fotade med syster, fick väl några bra bilder som kommer sen. Gick in och satte mig framför TV:n och väntade på alla gäster, och dom kom väl vid 2? Satt mest och pratade och så tills 3, då kollade vi på Kalle anka, som vi alltid gör ;) Efter de var det julbord, och mumsmums säger jag bara. Missade ju julbordet på skolan så var ju ett år sen jag åt det, och herrejisses vad gott det var. Synd bara att jag åt för fort så jag vart mätt :( Satt vid bordet ett tag och snackade, sen gick jag och lekte med min kusin ♥ Vid halv 6 kom tomten på besök, med JULKLAPPAR! wehow. Varje julklapp jag fick hade jag önskat mig, förutom en som faktiskt var ganska rolig som jag inte ens hade tänkt på, men vart jätte glad då jag fick den! Så är verkligen jätte nöjd över den här julafton ♥ resten av kvällen har spenderats med min radiostyrda helikopter jag fick, haha ;) faktiskt skit svårt att köra den :o men självklart har jag också spenderat tid med min underbara familj och släkt. Men nu ska jag hjälpa lillebror att bygga ihop hans bilbana :D
 
hihi bild sen 6:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0