kaos kaos kaos

fuckfuckfuck
nyss fått reda på att bussen vi skulle åka till Gävle med på Fredag inte kommer köra, och därför måste VI fixa egen skjuts. Fixar vi ingen skjuts = ingen tävling. Allt är kaos, uhuhu :( nu får jag verkligen hoppas att det här löser sig annars kommer jag verkligen bli ap sur. 
 
iaf, nyss sätt klart sista avsnittet för ikväll, för nu ska jag lägga mig och sova så det inte blir lika sent som det vart igår. Försöker ta mig lite tid imorgon bitti och slänga in nå inlägg innan jag drar till skolan, men kan inte lova nånting. Kortdag imorgon och sedan hem och börja med Ewes header, sedan kolla på serien hela dan och deppa :( men ska inte lägga ner så mycket energi på det just nu. Nu ska jag sova för att kliva upp tidigt imorgon, ska ju försöka bli lite morgonpiggare. Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0