Köng kväll/natt/morgon

Skolan var mer en chill!! Fick sluta en halvtimme tidigare på SO:n så då hade vi 45min rast. Sen bild där vi hade hål, och sen hade vi språk där jag hade hål. Så de var 1 timme och 40min rast +lunch i typ en halvtimme. Sedan NO där vi experimenterade om saltsyra och vatten. Sedan matte där vi bara satt vid datorn och spelade spel, och sedan engelska där vi valde elevensval. Inte jobbat nånting alls idag typ, GIIIILLAS!!! Drog sedan ner på stan med mamma och pappa och handlade presenter åt lillebror som fyller år imorgon. Vid halv 7 drog jag och kollade på nattfotboll, men Slutade med att jag fick hoppa in och spela med syrrans lag. Det var sjuuuuuuuukt roligt. Spelar ingen roll hur det gick, det var bara så sjukt skoj. Efter de hämtade mamma oss och Beckis och drog hem till oss. Jag och Beckis spelade lite cs och sedan kollade vi på en film. Nu har Beckis somnat och jag ska försöka. Ville bara att ni skulle veta varför jag inte haft tid att blogga! Kan ha blivit ett rörigt inlägg men är ap trött. Inte det smartaste det här då jag ska städa imorgon :( godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0