Live with no excuses and love with no regrets

idag är ingen vanlig dag, för idag är det min lillebrors dag! världens bästa lillebror fyller 9 år, så ett stoooort grattis till han!
 
iaf. Dagen hittills har varit ganska bra! Städat lite men sen bara tagit det lugnt. Haft massa gäster här, och det är det forfarande! Käkat massa tårta, bullar, kakor osv så min mage är överfull. Kollat på då lillebror öppnat presenter och lekt med kusinen min, vääärldens sötaste♥ ska kanske vara med beath senare idag, snackar lite om det och så nu. Designen då.. Jo den är på g, men fortfarande bara små saker kvar = småsaker tar längst tid. Men nu tänkte jag faktiskt gå och ta mig ett glas dricka och sedan rensa lite bilder på datorn (y)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0