lördag

städat ALL day.. tog en liten paus och spelade cs, men de förtjänade jag faktiskt! är ingen som gillar att städa, och nu har jag faktiskt gjort jätte fint :') fixat lite julmysigt i rummet så det faktiskt är jätte mysigt att vara här inne. Rengjort buren har jag faktiskt också hunnit gjort idag (y) duktig jag är. Nu sitter jag och väntar på att mamma,pappa&andree ska komma hem med våra pizzor så vi kan äta. Sen efter de blir det att fixa klart det sista i rummet, byta nå lampor osv. Tänkte passa på att fixa lite med designen nu då jag väntar, har ju endå tid på mig nu. Imorgon blir det massa fika & tårta och massa folk här. Eftersom lillebror fyller 9år, hihi stor han börjar bli. Men nu ska jag ska jag faktiskt ta mig ett glas dricka för jag är såhäääär törstig och sedan fixa designen :D
 
bilden stämmer till 100% :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0