Myskväll

Ligger just nu lite halv nervös i sängen. Brukar oftast vara nervös dagen innan julafton, men mest för att öppna paketen och inte veta vad som är i dom ;) hehe. Ikväll har jag bara tagit det lugnt och myst som som andra kvällarna. Käkade julskinka med familjen och morbror, sen hoppade jag in i duschen och tog en varm dusch. Sen efter set har jag bara suttit och kikat runt på internet. Nu ligger jag i sängen och smsar med några stycken, men ska alldeles strax försöka sova då jag är jätte trött. Kan inte sova alltför länge då jag har mycket att göra imorgon :) hihi. Men får jag tid kommer jag absolut slänga in nå inlägg imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0