new design!

nu är den nya designen uppe, eller det var den för några timmar sen. Den är faktiskt ganska OK, bara lite grejer jag ska fixa, fast de kan jag göra lite då och då! iaf, dagen då. Hur har den varit? jo, både rolig och tråkig. Värsta fet tråkiga lektioner, men gymnastik på kvällen och lite girltalk på skolan med mina underbara vänner, hihi sånt gillas! Efter skolan drog jag hem, satte mig ner och fixade designen lite fort. Hade inte tid att skriva något inlägg så sket i det, och ist käkade jag. Satte mig sedan ner och kollade på nyårsklänningar, men får se hur det blir med de :/ Drog på gymnastik vid 7, och träningen gick väl sisådär. Tubling var väl helt okej, men trampetten så gick det ju mindre bra på. Tävling nästa helg och såklart är jag fet nervös typ en vecka innan, men snart kommer nog taggandet komma! Imorgon är det Fredag = spenderas med min underbara kompis Fanny. Drar till hon efter skolan imorgon och sover där heeeeela helgen. Fredag-söndag, chilledill!! Vet inte vad vi kommer hitta på, men iaf på Söndagen har vi ÅFF träning och sedan ska vi kika på lucia efter det. Får se om jag har något internet där, och om jag har det kommer jag självklar blogga. Nu sitter jag iaf i min sovtröja och väntar på att håret ska torka lite och sedan lägga mig och sova. Upp tidigt imorgon för att packa det sista och sedan hinna kolla på julkalendern osv. Kan även säga att jag saknar min Beath OTROLIGT mycket. Även fast hon åkte idag till Dubai så saknar jag hon redan :'( hur ska detta gå, en heeeeel vecka utan att kunna träffas och prata med varandra irl. Får hoppas på att hon fixar internet där så vi kan snacka på KIK eller nått! Men nu ska jag kika på en serie som värkar fett me najs, och sedan sova. Godnatt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0