NYÅRSLÖFTEN

 
* Försöka äta mindre godis/chips/godsaker. Jag har blivit otroligt sockerberoende så jag nästan är rädd. Kan ta rent socker och bara hälla i munnen om jag inte hittar något gott med socker i, haha sjukt.
 
* Inte lägga ut så mycket pengar på onödiga saker, eller godis. Ska alltså spara mina pengar så jag kan få råd med en systemkamera eller ny mobil.
 
* Hjälpa till mera hemma, är otroligt lat så orkar typ aldrig hjälpa till och plockar typ aldrig undan efter mig, ops :s
 
* Ge gärnet på gymnastiken och försöka lära mig minst 6 nya saker. låter kanske lite, men det är faktiskt mycket.
 
* Satsa mycket på fotbollen, ge gärnet på varenda träning och försöka utveckla mig.
 
* Gå mer, alltså till och från skolan t.ex. Otroligt lat, så ringer oftast mamma och hör om jag kan åka med hon hem.
 
* Hålla bättre ordning på både mina saker och i mitt rum. Har noll koll, så har slarvat bort mitt bankomat kort :o
 
* Plugga mycket inför prov och test, så jag kan få bra betyg. Slarvar lite med pluggningen ;)
 
* Försöka uppdate bloggen mer och lägga ner ännu mer tid på den.
 
* Försöka rida mer då jag har tid, blitt ganska lite nu dom senaste åren och tycker verkligen om att rida så inget jag bara vill slänga iväg och glömma..
 
* Lära mig bomflickis, vanlig rondat flickis och salto på både golv och ute. "ett måste!!!!"
 
* Träna mycket, så jag får en snygg kropp till sommaren.
 
* Ha ett bättre år än 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0