Onsdag bäst som vanligt

hoho, här är jag efter en fantastisk dag. Skolan var meeeer än bäst, somsagt, Onsdagar är bäääästa dagen på heeela veckan. Och ännu bättre är det ju då man har världens underbaraste vänner :') mamma kom och hämtade mig och syrran strax efter 4, drog hem och satte mig och åt typ? eller gick mest runt och gjorde nada innan. Efter maten hämtade jag datorn och satte mig i vardagsrummet, eftersom min älskade morbror sover i mitt rum ;) haha. Mamma & pappa hade bowling idag och skulle ut och äta med några kompisar innan, så hade tyvärr ingen skjuts till gymnastiken, så fick skippa den, buhuhu :( men nu blir det till att kötta dom träningar som är kvar, eftersom tävlingen är om 1 vecka ungefär :o Sen är det ju även klubbmästerskap om 1 vecka, som ALLA kan komm och kolla på, här i sollefteå! :) kul kommer det bli. Men nu tänkte jag ta mig nått gott (chips) och sätta mig i soffan och kolla på något bra program på TV:n :) designen är straaaaaaa klar, lovar att den kommer inom 2 veckor :) kanske imorgon, eller senare ikväll, eller om 1 vecka vi får se ;)
 
fett sugen på det här nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0