shopping dag

efter en heldag shoppandes är jag nu hemma. Hittade faktiskt typ ingenting som jag ville ha, förutom en tröja. Sen köpte jag bara en sen födelsedagspresent åt pappa och 2 saker åt min lilla snutta :* Var verkligen en super rolig dag, men roliga personer. Haha vi var helt lost då vi skulle hem! som nästan hela resan både dit och hem, men är fortfarande sjukt trött :( så ska mysa ner mig i myskläder, lägga mig i sängen och kolla på film på min nya TV :D proppa i mig lite godis och dricka, och smsa med underbara personer. fett me mys! Imorgon OM det går ska jag vara med beckis, och vem vet vad vi ska hitta på ;) iaf, försöker slänga in nå inlägg senare ikväll för nu ska jag kolla på film.
 
woooow vilket kort hår jag hade :o

Kommentarer
Postat av: Maggi

Såg er på HM hehe ;)

2012-12-26 @ 22:44:28
URL: http://maggiyouknow.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0