Sista lördagen på heeela 2012

efter typ 2 dagars "paus" är jag nu tillbaka. Kände att jag behövde en "paus" eftersom det varit ganska mycket nu sista tiden. Men under tiden jag inte bloggat, har faktiskt inte hänt så jätte mycket. Har varit med Moos&becks mestadels. I Torsdags drog jag först ner på stan med mamma&pappa, men mötte upp Moa & beckis där nere, så gick med dom. Vi satte oss och fikade och pratade. Sen gick vi på jysk och satt där typ nån/några timmar. Planerade lite inför nyår, så om allt går kommer det bli super roligt. Sen drog vi alla hem till mig, kollade på film och snackade. Beckis åkte hem och vi satte oss och åt, och efter de kollade vi på film igen troja (?). Beckis kom tillbaka efter hon ätit, och då snackade vi mest.. Körde min radiostyrda helikopter typ! Sen åkte hon hem vid halv 12, och jag och moa slog igång en film (igen). La oss vid 3 tiden nån gång. Vaknade vid typ 10, gick upp och åt frukost och sedan kom beckis. Då kollade vi på "it" och snackade. Fettade i oss lite dricka och ostkrokar, haha ;) Sen vid "middagstiden" åkte båda hem. Så jag åt och myste ner mig i sängen och kollade på hawaii five-o. Drog senare till beckis där vi hade hemma spa och bah tog de lugnt. Kollade på film på natten och somnade väl vid typ 4. Vaknade först vid 12, men var så trött så somnade om och sen vaknade båda vid 2, haha. Klev upp och käkade frukost och sen kom mamma och hämtade mig. Och nu har jag bara suttit och kikat runt på internet och ska strax mysa ner mig i sängen, sjukt trött. Så ska bara ta det lugnt och kolla på film (y) Sista veckan på lovet snart så ska verkligen ta vara på tiden. Börjar ju somsagt den 8 januari, egentligen 7:de, men vi har studiedag då ;) Och den 8:de drar jag även iväg och kikar på Modo - Timrå med familjen, så det kommer nog bli super roligt. Men nu ska jag iaf ta på mig några myskläder och sen mysa ner mig i sängen.
 
vet att det blev ett fett rörigt inlägg, men är så trött så orkar inte tänka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0