städerska för en dag

tatt mig en paus från städandet nu, har faktiskt städat mitt rum :o somsagt, inläggen jag hade skrivit igår hade tydligen inte dykt upp, varför vet jag inte? det vara bara ett som hade dykt upp.. Iaf, hade ju "avslutning" på gymnastiken igår, och jisses vad roligt det var. Körde 5-kamp som verkligen var super roligt, skrattade så tårarna rann ner för kinderna och det var verkligen super roliga "grenar". Fikade massa gofika och snackade om typ allt, även där skrattade vi super mycket. Kunde inte fått en bättre "avslutning", min grupp är verkligen bäst. Efter gymnastiken drog jag hem, tog mig en snabbdusch, sen satte jag mig och kollade några avsnitt av serien. Är snart inne i sista säsongen :( kom i säng lite sent, så var hyffsat trött imorse ;) lyckades iaf göra mig i ordning så jag hann gå till bussen. Hade bolldag hela dagen, och hoho var kul det var. Alla i klassen hade 2 pippilotter, hihi så söta. Gick väl ändå ganska hyffsat för oss, även fast vi förlorade några gånger så var det ändå super roligt. Slutade vid 3, och skulle åka med mamma hem som slutade 4 så satte mig i rasthallen och väntade där i en timme, joooobbigt. Drog hem och slängde mig i soffan nästan direkt, helt slut efter dagen. Har grymt ont i fötterna, ont i smalbenet (fick en bandyklubba där, ap trött och vill bara duscha fast måste städa först :( huhu. Efter jag städat klart ska jag sätta mig ner och ta det lugnt, kolla några avsnitt av serien och sen hoppas jag att det är natt så jag kan sova, för imorgon är det julavslutning = LOOOOOV!!!! har en aning panik eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig, hehe ;) men det kommer nog lösa sig. Har inga större planer för lovet förutom att vara med beckis, fira jul och nyår och umågs med familjen. Tar dagarna som dom kommer liksom ;)! ganska chill också att då vi ska börja skolan den 7 januari, så har vi studiedag så vi börjar den 8:onde ist :D Men nu måste jag fortsätta städa innan jag lägger av helt ;)
 
nämen hallå gamla bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0