taggad tjej inför morgondagen!

nästan klar med all packning tills imorgon. Ska till hallen vid 4 och sen drar vi till GÄVLE! tror faktiskt det kommer bli en riktigt rolig helg, fullsmackad med gymnastik = jag gillar! Träningen idag gick faktiskt ganska bra, körde igenom alla grenar och det kändes bra. Körde både varv jag ska göra på Lördag i gävle, men även några varv jag ska köra här hemma på Söndag. Suttit och letat som en galning på datorn efter en sak, och efter minst 1 timmes letande har jag äntligen hittat det, fatta glad jag vart! Imorgon ska jag kliva upp extra tidigt för att hinna packa det sista och fixa de sista. Drar på skolan och har bara en riktigt chill dag, elevensval. Jag fick teknik så kommer ha det hela dagen, wehow! Får se hur uppdateringen blir på vägen dit, men då jag kommit fram kommer jag nog kunna blogga lite. Ska sova i en gymnastiksal, men vilken vet jag faktiskt inte. 
Men nu måste jag verkligen gå och lägga mig om jag ska orka med morgondagen, kommer bli en låång dag! (y)
 
förhoppningsvis kommer jag äntligen träffa beckis till helgen, längtar sjuuuukt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0