Torsdag

suttit och kikat massa avsnitt av serien efter jag städat klart, och nu har jag bara 6 avsnitt kvar på HELA serien, buhuhuhu... Vart klar med städningen för ett braaaaa tag sen, käkade och sen satte jag mig vid datorn. Snackat med bästavän ikväll också, om "jordens undergång" som ska "ske" inatt 02.12. Haha, bara jag som inte tror på det? iaf, nu ska jag lägga mig och sova för att kliva upp tidigt imorgon för att fixa mig. Julavslutning imorgon juh, och det innebär LOV! wehow vad glad jag är. men nu stänger jag av datorn för idag och slår igång den imorgon igen efter skolan eller nått ;) godnatt.
 
jag saknar verkligen min lilla plutt sjukt mycket nu, uhuhu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0