Torsdag

Torsdag idag och brukar vara den mest tråkiga dagen på hela veckan, men gissa vad. Det var nästan den bästa :D Lucia - rast- no - rast - so - rast - lunch - idrott - svenska - matte. Hur chill är inte de? och dessutom kollade vi på film på både No:n och svenskan, och fick även fika på svenskan. Sen fick vi göra vad vi ville på So:n, bara för att det var lucia :D wehow. Nu har jag nyss ätit och ska försöka få igång serien, sjukt less på att den aldrig funkar :( suttit och fixar lite med ewes design också, som jag tror kommer bli ganska bra. Ska senare ikväll på sista träningen innan tävlingen, en aning nervös men endå så sjukt taggad. Åker imorgon, men när vet jag inte! Kommer hem sent på Lördag, men ska försöka hålla uppdateringen så bra som möjligt. Får försöka blogga lite live därifrån ;) Mest nervös är jag nog för att tävla med ett lag där jag inte känner NÅGON, bara tränaren :s hihi pinsamt. Men nu måste jag bara packa upp väskan och sedan håller jag tummarna på att serien ska funka :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0