TRÄNING TRÄNING TRÄNING

klev upp halv 7 imorse, HALV 7! Rena rama miraklet, jag som är så morgontrött :o haha. Iaf, gjorde mig i ordning, packade gympaväskan och satte mig sedan ner och kollade på julkalendern. Drog ner till bussen i -15 grader, buhuhu vad kallt :( vidare mot skolan som gick bra! bad sista timmen, men våran idrottslärare hade sagt fel till oss så det var bara jag och 3 andra tjejer i min klass som badade med typ 20 killar, wehow ;) efter badet kom morbror och syrran och hämtade mig, gärnet hem där jag skulle byta om och käka nånting snabbt och sedan vidare på fotbollsträning. Träningen gick bra, efersom det var första träningen tog vi det riiiiiktigt lugnt. Men fick ap ont i huvudet där, och nu då jag kom hem vart det bara värre. Så har tagit en alvedon och får se om det hjälper, om det inte gör det måste jag nog skippa gymnastiken. Inte kul att köra gymnastik med huvudvärk, bland de värsta som finns tycker jag! Fixat lite mysigare i rummet idag också, tänt några ljus fast som slocknat, haha ;) Inte länge kvar tills julafton nu, så ska försöka hålla fint på rummet fram tills dess, men även efter ;) måste även rensa lite grejer i skåpet, har ju slarvat bort bankomatkortet så måste se om det ligger där :s såååå duktig jag är. Får ju panik då jag inte vet vart det är, uhuhu :( men nu ska jag kila iväg och ta mig någon middag, hehe. Återkommer senare, kanske med den nya designen ;)
 
gammal bild sen skolavslutningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0