trött :o

suttit och ritat jätte länge nu faktiskt, ena bilden vart ganska bra medans den andra vart sådär. Blev inte så att jag åkte till beckis eftersom min pappa fyller år imorgon. Men ganska skönt att bara vara hemma också, men också sjukt tråkigt då jag verkligen ville vara med hon :( men vi får ta det någon annan dag. Av ovanlighetens skull är jag redan trött? men har somnat sent varje natt denna vecka och kännt mig stressad, fast det inte varit något att vara stressad över. Så är helt slut i kroppen så tror faktiskt jag snart ska lägga mig och sova. Men först ska jag snacka med en person om lite viktiga saker. Fast just nu ska jag ut och kolla då morbror smäller några smällare ;)
 
haha småflickor på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0